diumenge, 29 de juny del 2008

Exposició Col·lectiva a Mataró

© Araceli Merino, 2008
Olympus E-510 + Zuiko 50-200

Aquesta vegada l'entrada és per comentar-vos que des del divendres dia 27 de juny, amb els companys del "Taller de Fotografia" de Mataró, fem una exposició col·lectiva a l'Espai 11 del Foment Mataroní (carrer nou, 11) que durarà fins el dia 27 de juliol i és d'entrada lliure. Com suposo que ja sospiteu, aquesta exposició és el fruit de moltes hores de treball, però també de passar-ho bé, al darrera d'una càmera (... i alguna més al davant del Photoshop barallant-nos amb els RAW's). Si hi podeu anar ja em direu que us ha semblat.

8 comentaris:

CCgestió - Gestió de confiança ha dit...

Magnifica llum i una composició molt atractiva. Espero passar-m'hi un dia d'aquests i fruir de les vostres imatges.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Si totes les fotos son tant bones com aquestes del teu bloc, segur que l'exposició fantàstica. Jo no hi podré anar perquè visc a Eivissa, però et felicito per les del Bloc.

Anònim ha dit...

Aquesta tarda he estat per Mataró de rebaixes i he aprofitat per veure l'exposició. És una passada. La recomano. Tu ets de les que tens més fotos penjades. Algunes ja les coneixia de la web. Però vistes en gran guanyen molt.
Moltes felicitats!
Avisa quan en facis més.
Mònica

Martin Gallego ha dit...

Hola Araceli. Felicitaciones por la Expo. ¿Si me acerco una tarde, hacemos una visita guiada con la co-autora?
Un saludo!

Araceli Merino ha dit...

Martín,

Serà un placer acompañarte en la visita a nuestra exposición de Mataró. Cuando quieras.

Anònim ha dit...

Araceli, ja he vist l'exposició del Foment i m'ha agradat molt.
Felicitats
Un mataroní

res ha dit...

molt bona foto
m'agrada
salut!!

Unknown ha dit...

He arribat aquí, visitant las pagines dels components de Barcelona-Photobloggers.
La distancia no em permet poder acostar-me. Però veient algunes de les fotografies que em trobo en aquest espai de ben segur serà un èxit.
Una abraçada.

Traducción · Translation · Traduction